Lagerautomasjon som vokser med deg

Målet vårt er å tilby kundeservice som overgår dine forventninger. Vi oppnår dette med et support- og serviceteam som har omfattende kunnskap om din unike lagerløsning – og hvordan du kan få mest mulig verdi fra den.

Tilgang på vår kundeservice er en av største fordelene med å være kunde av Element Logic. De kan bistå deg via nettsiden, e-post eller telefon når du trenger støtte eller hjelp til AutoStore, programvare, administrasjonssystemer, utstyr eller oppsett av diverse systemer.

AutoStore: Service og support som hjelper deg å lykkes

Vi har også et dedikert serviceteam med teknikere som hjelper deg med effektiv drift og vedlikehold av den automatiserte lagerløsningen. Teamet jobber proaktivt og ser alltid etter områder som kan forbedres i løsningene slik at kundene våre kan fortsette å vokse bærekraftig.

Teknikerne utfører også planlagt vedlikehold på systemene uten å forstyrre den daglige driften til løsningen. Hver måned vil du motta en SLA-rapport med detaljert status på AutoStore-løsningen.

"For å sikre kundetilfredshet bruker vi ferdighetene til våre erfarne teknikere og eksperter innen support, programvare og logistikk. Dette gjør oss tilpasningsdyktige og muliggjør snarlig hjelp for kundene våre. Filosofien vår er å utvikle skalerbare løsninger kundene våre kan vokse med og som gir verdi. Det er «The Element way»."

— Arnold Nielsen, Key Account Manager Element Logic Norge