De smarteste løsningene finner vi sammen

Derfor ønsker vi ekte partnerskap med kundene våre.

Når du blir kunde av oss, kjøper du ikke bare et produkt. Du starter det som forhåpentligvis skal bli et partnerskap over mange år. Et produktivt samarbeid om å forbedre og optimalisere ditt varehus.

Bare spør Elotec – teknologiselskapet som fikk levert verdens første AutoStore-løsning av Element Logic for 20 år siden, og samarbeidet tett i alle disse årene.

– Sammen med Element Logic ser vi hele tiden etter forbedringer. Fortsatt etter 20 år med den samme AutoStore-griden, har vi en oppetid på 99,6 prosent, sier Roger Furnes, forretningsanalytiker i Elotec.

Inviterer til kundeforum

Furnes fra Elotec er blant deltakerne når Element Logic inviterer sine norske kunder til et årlig kundeforum.

– Det er veldig verdifullt for et selskap som Elotec å bli oppdatert på ny teknologiutvikling og dele erfaringer, sier han.

Kundeforumet er et svar på noe mange kunder har etterspurt, sier Daglig leder i Element Logic Norge, Mats Bjerkaas:

– Våre kunder har etterspurt mer deling av kunnskap og erfaringer. Ved å samle kundene våre i et slikt forum får vi muligheten til å lære av hverandre, utveksle erfaringer og se det siste av innovasjoner og forbedringer.

UTVEKSLING AV KUNNSKAP: Kundeforum er en strålende arena for å dele erfaringer og innovasjoner. Her er Aftermarket Director i Element Logic Sverige, Marcus Rasmusson og Daglig leder i Element Logic Norge, Mats Bjerkaas.

Tett samarbeid er avgjørende

Norge er ikke det eneste markedet hvor Element Logic samler kundene sine til kundeforum. I Sverige ble det denne våren arrangert for andre året. 76 deltakere fra 35 ulike kunder deltok på arrangement i Uppsala.

– Med kundeforumet skaper vi en arena hvor kundene kan møtes og dele erfaringer. Det er en strålende mulighet for oss til å styrke forholdet med kundene våre. Vi lytter til deres behov og involverer dem i de nye løsningene vi arbeider med, sier Aftermarket Director i Element Logic Sverige, Marcus Rasmusson.

HVERT SEKUND TELLER: Alle Element Logics kunder deler det samme målet – å gjøre lageret sitt mest mulig effektivt. Her med Daglig leder i Element Logic Norge, Mats Bjerkaas, på scenen under Customer Forum 2023.

Konsernsjef i Element Logic, Dag-Adler Blakseth, sier kundeforum arrangementer er viktig for Element Logic.

– Disse arrangementene er i tråd med hva slags rolle vi ønsker å ha i møte med kundene våre – som en uredd, engasjert og pålitelig partner. Vi viser også åpenhet ved å samle alle kundene våre, høre på deres tilbakemeldinger og legge til rette for at de snakker sammen, avslutter Blakseth.

ÅPENHET VIKTIG: Konsernsjef Dag-Adler Blakseth har stor tro på tett samarbeid og åpenhet mellom Element Logic og kundene.

Join our newsletter

Keep up to date, get insights and product updates straight to your inbox.

Sign up

Vil du lære mer om hvordan vi kan optimalisere lageret ditt

Kontakt oss!