![](https://www.elementlogic.no/wp-content/uploads/sites/11/2023/06/CustomerForumNorway.jpg)
Når du blir kunde av oss, kjøper du ikke bare et produkt. Du starter det som forhåpentligvis skal bli et partnerskap over mange år. Et produktivt samarbeid om å forbedre og optimalisere ditt varehus.
Bare spør Elotec – teknologiselskapet som fikk levert verdens første AutoStore-løsning av Element Logic for 20 år siden, og samarbeidet tett i alle disse årene.
– Sammen med Element Logic ser vi hele tiden etter forbedringer. Fortsatt etter 20 år med den samme AutoStore-griden, har vi en oppetid på 99,6 prosent, sier Roger Furnes, forretningsanalytiker i Elotec.
Inviterer til kundeforum
Furnes fra Elotec er blant deltakerne når Element Logic inviterer sine norske kunder til et årlig kundeforum.
– Det er veldig verdifullt for et selskap som Elotec å bli oppdatert på ny teknologiutvikling og dele erfaringer, sier han.
Kundeforumet er et svar på noe mange kunder har etterspurt, sier Daglig leder i Element Logic Norge, Mats Bjerkaas:
– Våre kunder har etterspurt mer deling av kunnskap og erfaringer. Ved å samle kundene våre i et slikt forum får vi muligheten til å lære av hverandre, utveksle erfaringer og se det siste av innovasjoner og forbedringer.
![](https://www.elementlogic.no/wp-content/uploads/sites/11/2023/06/CustomerForumSweden-1024x576.jpg)
Tett samarbeid er avgjørende
Norge er ikke det eneste markedet hvor Element Logic samler kundene sine til kundeforum. I Sverige ble det denne våren arrangert for andre året. 76 deltakere fra 35 ulike kunder deltok på arrangement i Uppsala.
– Med kundeforumet skaper vi en arena hvor kundene kan møtes og dele erfaringer. Det er en strålende mulighet for oss til å styrke forholdet med kundene våre. Vi lytter til deres behov og involverer dem i de nye løsningene vi arbeider med, sier Aftermarket Director i Element Logic Sverige, Marcus Rasmusson.
![](https://www.elementlogic.no/wp-content/uploads/sites/11/2023/06/0WS5727-Edit-1024x683.jpg)
Konsernsjef i Element Logic, Dag-Adler Blakseth, sier kundeforum arrangementer er viktig for Element Logic.
– Disse arrangementene er i tråd med hva slags rolle vi ønsker å ha i møte med kundene våre – som en uredd, engasjert og pålitelig partner. Vi viser også åpenhet ved å samle alle kundene våre, høre på deres tilbakemeldinger og legge til rette for at de snakker sammen, avslutter Blakseth.
![](https://www.elementlogic.no/wp-content/uploads/sites/11/2023/06/D-A-1-1024x576.jpg)